HioPOS vendéglátós szoftver
A HioPOS Cloud szoftver a HioPOS szoftver család alap tagja, aminek a legfőbb feladata, hogy a helyszínen segítse az értékesítés, és a napi munkamenettel kapcsolatos feladatokat. Nemzetközi szoftver révén mindig a nemzetközi piac legfontosabb képességei kerülnek be a rendszerbe, évi két nagy verzió növelés mellett, ami lehetővé teszi, hogy a hazai üzletek használhassák azokat a tapasztalatokat, amely a világban több, mint 150.000 license segítségével összegyűlt.
Gyönyörű grafikai kidolgozottság mellett funkciónálisan minden olyan feladatot el lehet rajta végezni, mint a szoftver család más, komplexebb back-office rendeszerein, így segítve az esetleg kisebb üzleteket, ahol nem szeretnének a tulajdonosok egy back-office rendszert is használni.
Következő tulajdonságok segítenek abban, hogy a piacon vezető szerephez jusson a HioPOS Cloud rendszer:
- Zárt és gyors értékesítési funkciók, pénzügyi műveletek zártsága és megbizhatósága nagyon magas fokon van.
- Terminál típus beállítható és alkalmazható külön-külön minden egyes POS-nél. Ennek segítségével konfigurálható pl. gyors értékesítési vagy asztalos nézetes felület, nyugta sorszámozás, stb..
- Felhasználók (munkatársak) jogosúlságait tudjuk csoportba szervezni, és minden egyes funkcióhoz külön-külön beállítható, ki mit láthat és használhat. Felhasználók azonosíthatóak RFID-val, kóddal, ujjlenyomat olvasóval vgy akár kamerával.
- Konyhai állomások, konyhai nyomtatók finom beállíthatósága helyszínekre.
- Raktár kezelés a beszerzési megrendelőtől egészen a standolásig és munkatársak étkeztetéséig.
- Asztalfoglalási modul, amely segíti a telefonon és online érkező (PortalRest-en keresztül) foglalásokat kezelni, így mindig napra kész a rendszer.
- Online kiszállítást elősegítő rendszer, mindig napra készen lehet látni melyik futár éppen hol van, milyen új rendelések jöttek, és azok milyen állapotban vannak. Ha online rendelés érkezik a rendszerhez, akkor az ügyfél kap(hat) email-t a megrendelésről, amelyen folyamatosan közli a rendszer, éppen milyen fázisban van az ügyfél megrendelése. Ezek szinkronizációja automatikus. Bővebb leírás a HioDelivery és PortalRest es szoftver elemekben elérhető.
- Statisztikai modul segít a HioPOS Cloud-on megjeleniteni az információkat értékesítés, beszerzés, fizetési típusok, raktár állapotok, stb szerint, továbbá grafikusan megjeleniti, hogy az pl. előző évi értékesítéshez képest hol állnak az idei értékesítések, mely termékek mennek legjobban, stb.
- Az egész a Cloudban mentődik, és nincs net akkor is megy minden rendben, de van lehetőség arra is, hogy a helyszínen megadunk egy szervert, szerver számítógép nélkül, ezzel megsporolva a költséges szerver vételét.
- Integrálható Bankkártya terminál, NAV-os pénztárgépek, étel-kiszállító alkalmazásokkal, mint pl. a Wolt.
A HioPOS Cloud csak az egyik szoftvere a szoftvercsaládnak, kérem keresse fel munkatársunkat a teljes funkciónalítás kedvéért!
Kérjük hívjon
+36 1 204 6642
Call for Price
Leírás
A HioPOS szoftverek sok éves tapasztalatának köszönhetően, a vendéglátásban felmerülő minden igényt le tud kezelni. Legyen szó rendelés felvételről, a felszólgálók, pultosok munkájának meggyorsításáról, konyhai folyamatokról. Menedzsment számára könnyen átláthatóvá teszi a forgalmakat, fogyasztásokat teljeskörű statisztikáinak köszönhetően.
Műszaki adatok
- A rendszer Android-on fut
- Képes kezelni USB és Soros bemeneteket/kimeneteket
- Wifi és RJ45-ön keresztül is tud csatlakozni
Felhasználási terület
- Cukrászda
- Étterem
- Gyorsétterem
- Házhozszállítás
- Hentes
- Kávézó
- Megoldások üzletek, kiskereskedelem részére
- Pékség
- Szórakozóhely
- Vendéglátás