HiOffice Lite & HiOffice Pro

A HioPOS szoftverek sok éves tapasztalatának köszönhetően, a vendéglátásban felmerülő minden igényt le tud kezelni. Legyen szó rendelés felvételről, a felszólgálók, pultosok munkájának meggyorsításáról, konyhai folyamatokról. Menedzsment számára könnyen átláthatóvá teszi a forgalmakat, fogyasztásokat teljeskörű statisztikáinak köszönhetően.

HiOffice: Átfogó menedzsment megoldás (ERP, backoffice). Weboldal (hozzáférés a böngészőből), amely lehetővé teszi az ügyfelek infrastruktúrájában létező összes üzlet, intézmény, mobil applikáció, kioszk központosított kezelését. Valós idejű információ eléréssel.

További információért

kérjük hívjon

+36 1 204 6642

Kérjük hívjon

Leírás

HiOffice rendszer lehetővé teszi számunkra, hogy háttérből (pl. otthonról, vagy az irodából) képesek legyünk iránytani éttermünket, vagy éttermeinket online böngészőn keresztül.

Minden amit a termékekkel kapcsolatos (receptúra, megjelenés, árazás, üzleti információk, POS terminálon termék sorrend) állítható.

Raktár kezelés a teljes folymaton végig vezetnek. Definiálhatóak különféle szállítók, különféle árakkal. Raktárral kapcsolatban több segítő funkció is elérhető: pl. ha a séf megadja, hogy adott termékekből mennyit szeretne lefőzni, a receptúra alapján a rendszer csinál egy vásárlási listát. Képes kimutatni, hogy melyik termékből, mennyit ajánl beszerzése. Automatizálható benne a vásárlási megrendelő email kiküldése adott szállítónak, mindezekkel gyorsítva a raktár kezeléses folyamatokat. Minden információ kinyerhető a rendszerből a könyvelés számára. Keezeli a belső foygasztást, selejtezést, raktárak közötti mozgatást. Egy helyszínre lehet több raktárat kihelyezni. Támogatja a receptben recept funkciót.

Műveletek végezhetőek cash-flow szempontből, látszanak a berszerzések, értékesítések, és mennyit kell adózni. Minden pénzügyi információ napra kész.

Illetve ami boltokban lévő POS beállításokat tartalmazza, azokat itt minden szempontból lehet a háttérből szerkeszteni: happy hours, árazás, terminál nyugta kép beállítás, fizeztési típusok, kedvezméynek, kiszállítás, stb.

HiOffice Lite

  • központosított adatkezelés
  • értékesítéssel összefüggő statisztikák
  • konfigurálás és központosított paraméterezés
  • fejlett készletgazdálkodás
  • teljes beszerzési és eladási folyamatok
  • számlázás, beszedések és fizetések nyilvántartása
  • teljes menedzsment (termékek konfigurációja, munkavállalók adatainak kezelése, munkaügyi nyilvántartás)

HiOffice Premium

  • Minden a HiOffice Lite pluszban is elérhető
  • CRM-ügyfélnyilvántartáshoz
  • Ügyfeleknek ajánlat készítés
  • kampánykezelő (Beépített hírlevél kezelő)
  • Hűségkezelő rendszer (ügyfél történet követése, promóciók kezelése, kedvezmények, pont gyűjtés). Bővebb információ a HioPOS loyality oldalon
  • Fejlett B2B platform a központi és az üzletek között.
  • Amortizációk és elemzési és költségvetési elszámolás
  • Kiszállítás kezelés, központosított felületen
  • Egyedi lekérdezések generálhatóak hozzá.
  • API-val rendelkezés, képesek vagyunk minden releváns adatot kinyerni belőle, ami a HioPOS adatbázisában szerepel.

Műszaki adatok

HiOffice rendszer online,  böngészőn keresztül elérhető bármely böngészőn keresztül: Chrome, Mozilla, Safari, Egde, stb.

RestAPI-n keresztül minden információ kinyerhető a rendszerből, akár a könyvelés számára.

Felhasználási terület

  • Cukrászda
  • Étterem
  • Gyorsétterem
  • Házhozszállítás
  • Megoldások üzletek, kiskereskedelem részére
  • Vendéglátás
banktech.hu banktech.hu-footer

Banktech Safe Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.

Hegyalja út 154. 1124 Budapest

+36 (1) 204 66 42
+36 (1) 204 66 43
safe@banktech.hu