HiOffice Lite & HiOffice Pro
A HioPOS szoftverek sok éves tapasztalatának köszönhetően, a vendéglátásban felmerülő minden igényt le tud kezelni. Legyen szó rendelés felvételről, a felszólgálók, pultosok munkájának meggyorsításáról, konyhai folyamatokról. Menedzsment számára könnyen átláthatóvá teszi a forgalmakat, fogyasztásokat teljeskörű statisztikáinak köszönhetően.
HiOffice: Átfogó menedzsment megoldás (ERP, backoffice). Weboldal (hozzáférés a böngészőből), amely lehetővé teszi az ügyfelek infrastruktúrájában létező összes üzlet, intézmény, mobil applikáció, kioszk központosított kezelését. Valós idejű információ eléréssel.
További információért
kérjük hívjon
+36 1 204 6642
Call for Price
Leírás
HiOffice rendszer lehetővé teszi számunkra, hogy háttérből (pl. otthonról, vagy az irodából) képesek legyünk iránytani éttermünket, vagy éttermeinket online böngészőn keresztül.
Minden amit a termékekkel kapcsolatos (receptúra, megjelenés, árazás, üzleti információk, POS terminálon termék sorrend) állítható.
Raktár kezelés a teljes folymaton végig vezetnek. Definiálhatóak különféle szállítók, különféle árakkal. Raktárral kapcsolatban több segítő funkció is elérhető: pl. ha a séf megadja, hogy adott termékekből mennyit szeretne lefőzni, a receptúra alapján a rendszer csinál egy vásárlási listát. Képes kimutatni, hogy melyik termékből, mennyit ajánl beszerzése. Automatizálható benne a vásárlási megrendelő email kiküldése adott szállítónak, mindezekkel gyorsítva a raktár kezeléses folyamatokat. Minden információ kinyerhető a rendszerből a könyvelés számára. Keezeli a belső foygasztást, selejtezést, raktárak közötti mozgatást. Egy helyszínre lehet több raktárat kihelyezni. Támogatja a receptben recept funkciót.
Műveletek végezhetőek cash-flow szempontből, látszanak a berszerzések, értékesítések, és mennyit kell adózni. Minden pénzügyi információ napra kész.
Illetve ami boltokban lévő POS beállításokat tartalmazza, azokat itt minden szempontból lehet a háttérből szerkeszteni: happy hours, árazás, terminál nyugta kép beállítás, fizeztési típusok, kedvezméynek, kiszállítás, stb.
HiOffice Lite
- központosított adatkezelés
- értékesítéssel összefüggő statisztikák
- konfigurálás és központosított paraméterezés
- fejlett készletgazdálkodás
- teljes beszerzési és eladási folyamatok
- számlázás, beszedések és fizetések nyilvántartása
- teljes menedzsment (termékek konfigurációja, munkavállalók adatainak kezelése, munkaügyi nyilvántartás)
HiOffice Premium
- Minden a HiOffice Lite pluszban is elérhető
- CRM-ügyfélnyilvántartáshoz
- Ügyfeleknek ajánlat készítés
- kampánykezelő (Beépített hírlevél kezelő)
- Hűségkezelő rendszer (ügyfél történet követése, promóciók kezelése, kedvezmények, pont gyűjtés). Bővebb információ a HioPOS loyality oldalon
- Fejlett B2B platform a központi és az üzletek között.
- Amortizációk és elemzési és költségvetési elszámolás
- Kiszállítás kezelés, központosított felületen
- Egyedi lekérdezések generálhatóak hozzá.
- API-val rendelkezés, képesek vagyunk minden releváns adatot kinyerni belőle, ami a HioPOS adatbázisában szerepel.
Műszaki adatok
HiOffice rendszer online, böngészőn keresztül elérhető bármely böngészőn keresztül: Chrome, Mozilla, Safari, Egde, stb.
RestAPI-n keresztül minden információ kinyerhető a rendszerből, akár a könyvelés számára.
Felhasználási terület
- Cukrászda
- Étterem
- Gyorsétterem
- Házhozszállítás
- Megoldások üzletek, kiskereskedelem részére
- Vendéglátás