Tekintse meg a videókat

HioPOS
HOGYAN SEGÍTHETI VÁLLALKOZÁSÁT?
  • Átláthatóvá teszi az értékesítési folyamatokat
  • Minden értékesítésről, tranzakcióról részletes, grafikus statisztikát készít a rendszer
  • Modulosan válogathat az Önnek megfelelő megoldásokból
  • Segíti a készletkezelés, receptúrák kezelését
  • Beszállítók kezelése, megrendelések automatizálása
  • Felhasználóbarát, átlátható kezelőfelület
  • Egyénre szabható jogosultsági szinteket állíthat be
HioPOS BackOffice
ELŐNYÖK
  • A HioPOS szoftvercsalád egy komplex, minden igényt kielégítő, vendéglátásra specializálódott szoftver.
  • Könnyen kezelhető, magyar nyelvű, személyre szabható felhő alapon működő megoldást kínál, minden típusú vendéglátó egységnek.
  • A szoftvert felhasználóink a gyorsasága és könnyen átláthatósága miatt szeretik, illetve menedzsment számára jól átlátható statisztikákat kínálunk.

Kérdése van? Nem biztos benne, melyik a legmegfelelőbb modell vállalkozása számára?

Keressen minket és mi segítünk!

A HioPos szoftvercsalád elemei

HioPOS Cloud

AZ ÉRTÉKESÍTÉSI PONT (POS) SZOFTVER

A szoftver nagyban gyorsítja a helybeni értékesítést. Alkalmazható bármilyen kereskedelmi- vagy vendéglátó egységben, akár a “gyors értékesítési felülettel”, akár az asztali nézettel.

Integrálható bankkártya terminálokkal, pénztárgépekkel és adóügyi nyomtatóval is.

A legtöbb konfiguráció, statisztika, művelet elérhető és elvégezhető a terminálon.

További részletek

Együttműködik az online rendelési és kiszállítási modullal, a konyhai részlegek nyomtatóival és -képernyőivel.

Beszerzés indítása és fogadása, raktár kezelése, standolás, dolgozói étel, kedvezmények, eladási és pénzügyi ellenőrzések, zárások különböző jogosultsági szintek szerint.

Kapcsolható hozzá vonalkód olvasó, mérleg, ujjlenyomat olvasó

A kétoldalas változaton a második képernyő alkalmas slideshow vagy videó futtatására, a mérlegelt mennyiség kijelzésére, illetve mutathatja a felütött termékeket és a nyugtát real-time a vevőnek.

HioPOS monitor

HioPOS Kiosk

ELADÓ NÉLKÜLI ÉRTÉKESÍTÉS

TQ232

HioPOS rendszerek egyik legérdekesebb megoldása, hogy rendeléseket Kiosk-on keresztül is le lehet adni, ezzel tehermentesítve a személyzetet. Nagy előnye, hogy olyan helyeken, ahol időszakosan arányosabban nagyobb a forgalom, ott képes sorokat bontani. Fizetési lehetőség készpénz, illetve bankkártya. Cégünk több tucat kiosk típust forgalmaz.

Tipp

Töltsön fel videót a kioszkra, hogy minél több vendéget vonzzon magához.

Tegye lehetővé hogy vendégei sorban állás nélkül, önállóan adják le rendeléseiket!

Használja ki integrációs lehetőségeinket, és élvezze egy teljesen automatizált, emberi erőforrás mentes értékesítési pont minden előnyét!

HioScreen, CallScreen

HIOSCREEN,  A KONYHAI KIJELZŐ

Az egyes konyhai helyszínek nyomtatóit egészíti-, vagy éppen váltja ki. Az érintőkijelzős, 21″ képernyő(k)re azonnal átkerülnek a feladott rendelések, annak függvényében, hogy hány konyhai helyszínünk van, melyik ételt melyik kijelzőre állítottuk be. A szakács pedig egy érintéssel válthat a rendelés állapotai között (elkészítés alatt, elkészült).

További részletek

A főszakács láthatja az összes beérkezett rendelés aktuális állapotát, de beállítható olyan nézet is, amely csak egy konyhai helyszínre vonatkozik.

Párhuzamosan használható konyhai nyomtatókkal is.

A konyhai kijelzőre érkezhet rendelés a HioPOS terminálról, kioszkról, PortalRestről, a Wolt és a Food Panda rendszereiből is. A rendelések azonnal a konyhai állomásra érkeznek, amely jelzi, hogy melyik rendelés, melyik csatornáról jött.

CALLSCREEN, A VENDÉGHÍVÓ

A vendégtér felé néző képernyő mutatja az egyes rendelések állapotát, jelezve a vendégnek, hogy éppen hogy áll a rendelése, illetve hogy átveheti azt.

További részletek

Nem csak a HioPOS Cloud-on leadott rendelések tudnak erre a felületre felkerülni, hanem a PortalRestból, vagy egyéb csatronáról felkerült rendelések is.
HioScreen

PortalRest

AZ ONLINE RENDELÉS MODUL

Portal REst

Ügyfelei, vendégei online, böngészőn keresztül is el tudják érni éttermét. Információkat olvashatnak, rendeléseket, asztal foglalásokat tudnak leadni általunk meghatározott időszakban és áron. A modul mélyen integrált a HioPos rendszerrel, minden adat, kép folyamatosan szinkronban van. Beállítható időzített és elviteles rendelés, asztalhoz rendelés, házhoz szállítás, kiszállítási díj, a maximum leadható rendelés, ünnepnapi zárva tartás, allergének, összetétel, stb.

Fizetési típusok beállíthatóak (pl. helyszínenen bankártyás fizetés, készpénz), illetve online fizetési tipusok inetgrációjával rendelkezik. A modul integrált OTP SimplePay, PayPal, Safer Pay, OTP SZÉP kártya, K&H SZÉP kártya, MKB SZÉP kártya, ApplePay, MasterPass, stb. fizetési rendszerekkel, illetve internetes számlázórendszerekkel, mint a Számlázz.hu vagy a Billingo.

További részletek

Megrendeléskor a rendszer email-t küld a felhasználónak, ahol követni lehet a rendelés állapotát (Beérkezett -> Készül -> Kiszállítás alatt), illetve térképen tudja követni a futárt HioDelivery előfizetés esetén.

Virtuális étlapként és “pincérként” is funkciónál. Vendégei egy QR kód beolvasásával az aktuális étlapjait telefonon keresztül meg tudják nézni, illetve képes azonosítani az asztalt is a beolvasott QR kód alapján, ezzel a munkatársak terhelését lehet csökkenteni.

HioPOS Analytics

TÖBB, MINT NAPRAKÉSZ INFORMÁCIÓK

A szoftvercsaládon belül az Analytics feladata, hogy az üzlet tulajdonos minden szempontból naprakész legyen, minden információt egyből lásson. Az Analytics elérhető Apple, Android applikáción keresztül, illetve online böngészőn keresztül.

További részletek

A rendszer nagy előnye, hogy minden információ, amely a vendéglátó egységet érintheti, elérhető azonnal. Nem csak az üzleti információk érhetők el, hanem alapértelmezésben több, mint 50 db kimutatás, táblázatokban és grafikonokon keresztül:

  • üzleti információk
  • kiszállítási információk
  • melyik csatornából mennyi és milyen rendelés érkezett
  • rendszer ajánlásokat tesz, hogy melyik időszakban érdemes akciózni
  • az egyes konyhai állomásokon mennyit tölt egy rendelés
  • a rendszert kezelők nyomonkövetése: pontosan mire nyomott rá a rendszerben (pl. mikor mit törölt)
  • További alapértelmezett kimutatások.

A szűrökön és az exportokon kívül ebben a rendszerben képesek vagyunk egyedi kimutatásokat készíteni táblázatokkal és grafikonokkal. Ez azt jelenti, hogy azokból az adatokból amit a rendszer adatbázis szinten tartalmaz, kimutatásokat tudunk “rajzolni” a megrendelő igényeinek megfelelően. A gyártónak vannak beépített kimutatásai, amelyek nemzetközi tapasztalataik alapján érdekes lehet a tulajdonosnak.

analitics

HiOffice

BACK-OFFICE MANAGEMENT RENDSZER

1024x996-HIOFFICE-EN-1024x996-1

A HiOffice rendszer lehetővé teszi számunkra, hogy a háttérből (pl. otthonról, vagy az irodából) képesek legyünk iránytani éttermünket, vagy éttermeinket online, böngészőn keresztül. Minden ami a termékekkel, felhasználókkal, raktárral, üzleti információkkal, megrendelésekkel kapcsolatos ezen a rendszeren elérhető.

Ez a rendszer egy specifikus ERP rendszer vendéglátó cégeknek. Látszódnak pénzügyi mérlegek, kitettségek a szállítók felé, recycle számlákat lehet rajta kiállítani és még nagyon sok minden más elvégezhető.

További részletek

Étterme kínálatán felül tartsa rendben raktárát is a HiOffice-szal! Definiáljon szállítókat, akár különböző árlistákkal és rendeljen árut akár automatikusan is. Vegye igénybe a különböző segítő funkciókat:

  • ha a séf megadja, hogy adott ételekből mennyit szeretne lefőzni, akkor a receptúra alapján a rendszer csinál egy vásárlási listát.
  • Képes kimutatni, hogy melyik termékből, mennyit ajánl beszerzése.
  • Képes előállítani olyan pénzügyi mérleget, amelyből látszik, hogy mennyi a kitettség, illetve melyik szállítónak mennyivel tartozunk.

Műveletek végezhetőek cash-flow szempontből, látszanak a berszerzések, értékesítések, és mennyit kell adózni. Minden információ napra kész.

A HiOffice felületen minden HioPOS terminál beállítást lehet szerkeszteni: árlistákat, nyugta dizájn, fizetési típusok, kedvezmények, konyhai állomás beállítások, stb.

HioPOS Loyality

INTEGRÁLT VÁSÁRLÓI HŰSÉG PROGRAMOK, HÍRLEVÉL

HioPOS beépített hűség program rendszere, amely segíti építeni ügyfélkörét. Időszakok, kampányok határozhatóak meg, illetve pontgyűjtő-, vagy kedvezménykártyák, amelyek érvényessége beállítható. Az ügyfél előtörténete és vásárlási szokásai visszanézhetőek. HiOffice rendszeren minden back-office-ból állítható.

További részletek

AZ ügyfeleknek lehet QR kódos, RFID-s vagy akár ujjlenyomatós azonosítása. A rendszernek 3 alapvető verziója van:

  • Pontrendszer: Pontrendszer segítségével beállítható, hogy vásárlás esetén milyen érték felett, illetve milyen termékek esetén mennyi pontot kap adott ügyfél. Az is beállítható, hogy mely termék esetén lehet pontokkal fizetni, és mennyi pontot vonjon le vásárlásnál. Fizetésnél felajánlja, hogy pontokból történjen-e a vásárlás
  • Egyenleg: Nagyon hasonló, mint a pont rendszer, annyi különbséggel, hogy pénz-egyenlegben van az összeg. Egyenlegek feltölthetőek az ügyfél által is, így pl. az ajándék utalványok kezelése automatizálható.
  • 2-t fizet 3-at kap rendszerű loyality: Segítségével beállíthatóak olyan kampányok, ahol egyes termékek vásárlása esetén, betesz egy harmadik terméket a rendszer a kedvezmény mértékével.

A Loyality programunk másik nagy előnye a beépített hírlevél szolgáltatás, amellyel egyedileg design-olt hírlevelet lehet kiküldeni olyan ügyfeleknek, akiknek email címe regisztrált a rendszerben. Be lehet állítani olyan kampány funkciókat is, amely lehetővé teszi minden ügyfél kapjon automatikus hírlevelet, akik pl. 30 napnál régebben voltak a helyünkön.

Banktech_Loyalty

HiOrder

DIGITÁLIS RENDELÉSRÖGZÍTÉS

1024x996-HIORDER-EN-1024x996-1

A HiOrder segítségével a pincérnek nem kell minden rendelés után beszaladnia a terminálhoz felütni a termékeket, elegendő az Android-os applikációnkat használnia, melyen minden értékesítő funkció elérhető. A rendelt termékek automatikusan bekerülnek a konyhai nyomtatóra vagy monitorra, ezzel időt takarítva meg a pincérnek.

További részletek

A fizettetés indítható az applikációból, a számla szétbontására is van lehetőség.

Ellenőrizhető az asztalok foglaltsága és a függőben lévő rendelések is.

HioPOS Delivery & Pick Up

A FUTÁR APPLIKÁCIÓ

A Delivery Pick up modul tartalmazza a megrendelések fogadásának és későbbi feldolgozásának lekezelését. Ennek a rendszernek a segítségével olyan ügyfeleink élete könnyebb, akik saját futárokkal dolgoznak. A futár miután átvette a rendelést, látja a tervezett útvonalat mobilján. Ezzel párhuzamosan a központban is, illetve az ügyfél is látja megrendelések pontos állapotát és helyszínét.

További részletek

Omnichannel: Megrendelések fogadása több értékesítési csatornáról: telefonos rendelésnél, PortalRest online rendelési felületről. A Megrendelés nyomon követése az ügyfél számára az interneten keresztül, valamit étterme is pontosan látja, hogy kiszállítói merre járnak. Futároknak automatikusan optimalizálja a kiszállítási címek útvonalát. A megrendelések és kifizetése eseményeinek központosított ellenőrzését is lehetővé teszi. Szállítás utáni vásárlói elégedettség mérésre is van lehetőség.
delivery_2

Wolt, Food panda integrációk

HIOPOS-Integracio59392-scaled

Rendszereink mélyen integráltak a hazai nagy ételszállító platformjaihoz. Az integrációk két irányúak, ez azt jelenti, hogy a menü szinkronizáció HioPOS oldalról indul, és a külső futárszolgálat adatbázis átveszi az adatokat. Illetve megrendelés esetén, a megrendelés részletei bekerülnek a HioPOS rendszerbe.

További részletek

Külső platformon történő rendelés estén a külső platform elküldi rendszerinknek a rendelést, amelyet valós időben beküldünk a meghatározott boltnak, a meghatározott POS-re, illetve a beállított konyhai állomásokra. Fontos, hogy az üzleti forgalmak is megjelennek a rendszereinknél, illetve a rakár mozgások is megtörténnek.

Banktech Payment

INTEGRÁLT BANKKÁRTYÁS FIZETÉS

A rendszerhez integrált bankkártyás fizetés is tartozik, amely a kiszolgáló bankkártya kezelését segíti azzal, hogy bankkártyás fizetési típust kijelölve egyből kiküldi az összeget a bankkártya terminálra.

További részletek

Minden kommunikációt lekezel a terminállal, illetve beállítható az is, hogy a kötelező nyomtatványokat ne a bankkártya terminál nyomtassa, hanem a végnyugtán látszodjanak. Jelenleg 4 bankkal vagyunk integrálva: SIXNovopayment, OTP, K&H.
Banktech-payment59395-scaled

BanktechTool

PÉNZTÁRGÉPES INTEGRÁCIÓK

Banktech_Adougyi-scaled

Rendszereink képesek a hazai előírásoknak megfelelően pénztárgépekkel és népszerű online számlázó rendszerekkel kommunikálni, ezzel megkönnyítve a kezelők életét, illetve felgyorsítani a bizonylat adását.

További részletek

Alapvetően három rendszer áll rendelkezésre:

  • Fél-integrált/hibrid megoldás: A fizetés-véglegesítéskor a különböző pénztárgépeknek érthető vonalkód vagy QR kód formájában küldjük meg a végösszeget, így  a megfelelő Áfa tartalmak bekerülnek a pénztárgépbe, a kezelőnek már csak a “Elfogad” gombot kell megnyomnia, ezzel is gyorsítva a kiszolgálást, és segítve a hibamentes működést. Jelenleg a Datecs, Micra, Fiscal, Fiscat pénztárgépek integráltak a rendszereinkhez.
  • Teljes integrációAzoknál az ügyfeleknél, akik ezt igénylik, lehetőség van arra, hogy a fizetés-véglegesítés után egy NAV pénztárgép nyomtató nyomtassa a végleges számlát. Ez a nyomtató kiváltja a hagyományos pénztárgépet.
  • Online számlázó agentek: Integrációnk lehetővé teszi, hogy a Számlázz.hu vagy a Billingo online számlázó rendszereknek elküldjük a vásárlás adatait, így a HioPos rendszerben rögzített ügyfél akár automatikusan is megkaphatja a számláját emailben.

Kérdése van? Nem biztos benne, melyik a legmegfelelőbb modell vállalkozása számára?

Keressen minket és mi segítünk!

AJÁNLOTT KIEGÉSZÍTŐ TERMÉKEK

HioPOS monitor

ANDROIDOS ÉRINTŐKÉPERNYŐ

15,6″-os érintőképernyő Androidos, könnyen kezelhető felülettel

Beépített 8GB HDD

Csatlakozási lehetőségek: 6 USB, 1 COM, 1 RJ11, 1 LAN, 1 RJ45, 1 Line Out, Micro SD

HioPOS Nyomtató

HIOPOS NYOMTATÓ

USB, ethernet (RJ45) és soros (RS-232) interfészek. Használható helyi nyomtatóként (USB / RS-232-en keresztül csatlakoztatva a POS-hoz), konyhai nyomtató (csatlakoztatva a vezetékes Ethernet hálózathoz), egy nyomtató több POS szoftverhez és mobil terminálhoz (HIORDER) csatlakoztatható Ethernet hálózathoz kábellel.

Nagy nyomtatási sebesség: 250 mm / másodperc.

Akusztikus riasztás többnyelvűen beprogramozott hangüzenetekkel.

Vizuális figyelmeztetés (elülső LED). 203 dpi felbontás.

A papír szélessége 80 mm.

Nyomtatási szélesség 72 mm.

A papír végérzékelője és a fedél hallható riasztással nyitva van. Fehér szín (opcionális fekete).

Hiopos-mérleg-320x320

HIOPOS MÉRLEG

HioPOS szofverhez integrálható mérleg.

PPI egyenleg (ár-súly-összeg). Dupla kijelző. A “nullázással”és “tárázási funkcióval” és az alacsony töltöttség jelzője.  RS232 kommunikáció. 220 V teljesítmény belső akkumulátorral.

Méretek: 284 x 320 x 120 mm.

Tálca: 274 x 213 mm.

CashDro 3 Automata kassza

CASHDRO 3

Az automata pénztár lehetővé teszi, hogy megfeledkezzünk a készpénz kezeléssel járó kockázatokról és feladatokról. A készülék zárt működésének köszönhetően:

  • Megszüntethetőek a belső lopások, visszaélések
  • A napközben és záráskor mindig stimmel az egyenleg
  • Növekvő a hatékonyság a munkaidő megtakarítás révén
    • Az értékesítő/eladó rövidebb idő alatt végez az ügyfél kiszolgálásával
    • Záráskor nem kell pénzt számolni, hiányt keresni
  • A gép algoritmusok révén optimalizálja a váltópénzt igényt, mindig vissza tud adni.
  • Higiénikus, mert nem szükséges a készpénzt kézbe venni
  • Rablási és lopási kísérletek megakadályozása
  • pénztárforgalom on-line figyelése.
  • Minden jellegű be és kifizetést lekezel szoftveresen

Menedzsment számára könnyen átláthatóvá teszi a forgalmakat, fogyasztásokat teljeskörű statisztikáinak köszönhetően.

Dupla Touch Screen

ANDROIDOS DUPLA ÉRINTŐKÉPERNYŐ

15,6″-os ÉS 13,3″-os dupla érintőképernyő Androidos, könnyen kezelhető felülettel

Beépített 8GB HDD

Csatlakozási lehetőségek: 6 USB, 1 COM, 1 RJ11, 1 LAN, 1 RJ45, 1 Line Out, Micro SD

Banktech_Payment_Tip_logo2

BANKTECH PAYMENT TIP

Az automatizált készpénzes és elektronikus fizetési megoldásunk alkalmas arra, hogy összeköttetést
biztosítson a POS szoftverrel, bankkártya terminállal és automata kasszával.

CashDro 5 Automata kassza

CACHDRO 5

A CashDro 5 automata pénztár lehetővé teszi, hogy megfeledkezzünk a készpénz kezeléssel járó kockázatokról és feladatokról. A készülék zárt működésének köszönhetően:

  • Megszüntethetőek a belső lopások, visszaélések
  • A napközben és záráskor mindig stimmel az egyenleg
  • Növekvő a hatékonyság a munkaidő megtakarítás révén
    • Az értékesítő/eladó rövidebb idő alatt végez az ügyfél kiszolgálásával
    • Záráskor nem kell pénzt számolni, hiányt keresni
  • A gép algoritmusok révén optimalizálja a váltópénzt igényt, mindig vissza tud adni.
  • Higiénikus, mert nem szükséges a készpénzt kézbe venni
  • Rablási és lopási kísérletek megakadályozása
  • pénztárforgalom on-line figyelése.
  • Minden jellegű be és kifizetést lekezel szoftveresen

A gép segítségével az eladó rövidebb idő alatt tudja elvégezni az ügyfélkiszolgálást, mellyel nem csak időt takarít meg, de a hatékonyságot is növeli!

Kiosk 230

KIOSZK 230

Talpon álló, bankkártyás és készpénzes interaktív megrendelő és fizettető terminál

A KIOSZK innovatív, vevőközpontú rendszerével csökkentheti üzleti kiadásait, növelheti profitját valamint vásárlói elégedettségét.

A testre szabható, modern grafikai felület segíti a vásárlókat a döntéshozatalban, illetve a terminál felhasználási területétől függően további lehetőségeket kínál fel vendégeinek, ezáltal is ösztönözve őket a vásárlás folytatására.

Felhasználási területei

Cukrászda

Étterem

Gyorsétterem

Házhozszállítás

Hentes

Kávézó

Megoldások üzletek, kiskereskedelem részére

Pékség

Szórakozóhely

Vendéglátás

Logisztika

Ékszer - Zálog Üzlet - Pénzváltó

Pénzügy

banktech.hu banktech.hu-footer

Banktech Safe Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.

Hegyalja út 154. 1124 Budapest

Elérhetőségünk munkanapokon 8-16:30-ig:
Tel.: +36 (1) 204 66 42
Fax.: +36 (1) 204 66 43
Email: [email protected]