Kérdése van? Nem biztos benne, melyik a legmegfelelőbb modell vállalkozása számára?
Keressen minket és mi segítünk!
Tekintse meg a videókat
Kérdése van? Nem biztos benne, melyik a legmegfelelőbb modell vállalkozása számára?
Keressen minket és mi segítünk!
A szoftver nagyban gyorsítja a helybeni értékesítést. Alkalmazható bármilyen kereskedelmi- vagy vendéglátó egységben, akár a “gyors értékesítési felülettel”, akár az asztali nézettel.
Integrálható bankkártya terminálokkal, pénztárgépekkel és adóügyi nyomtatóval is.
A legtöbb konfiguráció, statisztika, művelet elérhető és elvégezhető a terminálon.
Beszerzés indítása és fogadása, raktár kezelése, standolás, dolgozói étel, kedvezmények, eladási és pénzügyi ellenőrzések, zárások különböző jogosultsági szintek szerint.
Kapcsolható hozzá vonalkód olvasó, mérleg, ujjlenyomat olvasó
A kétoldalas változaton a második képernyő alkalmas slideshow vagy videó futtatására, a mérlegelt mennyiség kijelzésére, illetve mutathatja a felütött termékeket és a nyugtát real-time a vevőnek.
HioPOS rendszerek egyik legérdekesebb megoldása, hogy rendeléseket Kiosk-on keresztül is le lehet adni, ezzel tehermentesítve a személyzetet. Nagy előnye, hogy olyan helyeken, ahol időszakosan arányosabban nagyobb a forgalom, ott képes sorokat bontani. Fizetési lehetőség készpénz, illetve bankkártya. Cégünk több tucat kiosk típust forgalmaz.
Tegye lehetővé hogy vendégei sorban állás nélkül, önállóan adják le rendeléseiket!
Használja ki integrációs lehetőségeinket, és élvezze egy teljesen automatizált, emberi erőforrás mentes értékesítési pont minden előnyét!
Az egyes konyhai helyszínek nyomtatóit egészíti-, vagy éppen váltja ki. Az érintőkijelzős, 21″ képernyő(k)re azonnal átkerülnek a feladott rendelések, annak függvényében, hogy hány konyhai helyszínünk van, melyik ételt melyik kijelzőre állítottuk be. A szakács pedig egy érintéssel válthat a rendelés állapotai között (elkészítés alatt, elkészült).
Párhuzamosan használható konyhai nyomtatókkal is.
A konyhai kijelzőre érkezhet rendelés a HioPOS terminálról, kioszkról, PortalRestről, a Wolt és a Food Panda rendszereiből is. A rendelések azonnal a konyhai állomásra érkeznek, amely jelzi, hogy melyik rendelés, melyik csatornáról jött.
A vendégtér felé néző képernyő mutatja az egyes rendelések állapotát, jelezve a vendégnek, hogy éppen hogy áll a rendelése, illetve hogy átveheti azt.
Ügyfelei, vendégei online, böngészőn keresztül is el tudják érni éttermét. Információkat olvashatnak, rendeléseket, asztal foglalásokat tudnak leadni általunk meghatározott időszakban és áron. A modul mélyen integrált a HioPos rendszerrel, minden adat, kép folyamatosan szinkronban van. Beállítható időzített és elviteles rendelés, asztalhoz rendelés, házhoz szállítás, kiszállítási díj, a maximum leadható rendelés, ünnepnapi zárva tartás, allergének, összetétel, stb.
Fizetési típusok beállíthatóak (pl. helyszínenen bankártyás fizetés, készpénz), illetve online fizetési tipusok inetgrációjával rendelkezik. A modul integrált OTP SimplePay, PayPal, Safer Pay, OTP SZÉP kártya, K&H SZÉP kártya, MKB SZÉP kártya, ApplePay, MasterPass, stb. fizetési rendszerekkel, illetve internetes számlázórendszerekkel, mint a Számlázz.hu vagy a Billingo.
Virtuális étlapként és “pincérként” is funkciónál. Vendégei egy QR kód beolvasásával az aktuális étlapjait telefonon keresztül meg tudják nézni, illetve képes azonosítani az asztalt is a beolvasott QR kód alapján, ezzel a munkatársak terhelését lehet csökkenteni.
A szoftvercsaládon belül az Analytics feladata, hogy az üzlet tulajdonos minden szempontból naprakész legyen, minden információt egyből lásson. Az Analytics elérhető Apple, Android applikáción keresztül, illetve online böngészőn keresztül.
A szűrökön és az exportokon kívül ebben a rendszerben képesek vagyunk egyedi kimutatásokat készíteni táblázatokkal és grafikonokkal. Ez azt jelenti, hogy azokból az adatokból amit a rendszer adatbázis szinten tartalmaz, kimutatásokat tudunk “rajzolni” a megrendelő igényeinek megfelelően. A gyártónak vannak beépített kimutatásai, amelyek nemzetközi tapasztalataik alapján érdekes lehet a tulajdonosnak.
A HiOffice rendszer lehetővé teszi számunkra, hogy a háttérből (pl. otthonról, vagy az irodából) képesek legyünk iránytani éttermünket, vagy éttermeinket online, böngészőn keresztül. Minden ami a termékekkel, felhasználókkal, raktárral, üzleti információkkal, megrendelésekkel kapcsolatos ezen a rendszeren elérhető.
Ez a rendszer egy specifikus ERP rendszer vendéglátó cégeknek. Látszódnak pénzügyi mérlegek, kitettségek a szállítók felé, recycle számlákat lehet rajta kiállítani és még nagyon sok minden más elvégezhető.
Műveletek végezhetőek cash-flow szempontből, látszanak a berszerzések, értékesítések, és mennyit kell adózni. Minden információ napra kész.
A HiOffice felületen minden HioPOS terminál beállítást lehet szerkeszteni: árlistákat, nyugta dizájn, fizetési típusok, kedvezmények, konyhai állomás beállítások, stb.
HioPOS beépített hűség program rendszere, amely segíti építeni ügyfélkörét. Időszakok, kampányok határozhatóak meg, illetve pontgyűjtő-, vagy kedvezménykártyák, amelyek érvényessége beállítható. Az ügyfél előtörténete és vásárlási szokásai visszanézhetőek. HiOffice rendszeren minden back-office-ból állítható.
A Loyality programunk másik nagy előnye a beépített hírlevél szolgáltatás, amellyel egyedileg design-olt hírlevelet lehet kiküldeni olyan ügyfeleknek, akiknek email címe regisztrált a rendszerben. Be lehet állítani olyan kampány funkciókat is, amely lehetővé teszi minden ügyfél kapjon automatikus hírlevelet, akik pl. 30 napnál régebben voltak a helyünkön.
A HiOrder segítségével a pincérnek nem kell minden rendelés után beszaladnia a terminálhoz felütni a termékeket, elegendő az Android-os applikációnkat használnia, melyen minden értékesítő funkció elérhető. A rendelt termékek automatikusan bekerülnek a konyhai nyomtatóra vagy monitorra, ezzel időt takarítva meg a pincérnek.
Ellenőrizhető az asztalok foglaltsága és a függőben lévő rendelések is.
A Delivery Pick up modul tartalmazza a megrendelések fogadásának és későbbi feldolgozásának lekezelését. Ennek a rendszernek a segítségével olyan ügyfeleink élete könnyebb, akik saját futárokkal dolgoznak. A futár miután átvette a rendelést, látja a tervezett útvonalat mobilján. Ezzel párhuzamosan a központban is, illetve az ügyfél is látja megrendelések pontos állapotát és helyszínét.
Rendszereink mélyen integráltak a hazai nagy ételszállító platformjaihoz. Az integrációk két irányúak, ez azt jelenti, hogy a menü szinkronizáció HioPOS oldalról indul, és a külső futárszolgálat adatbázis átveszi az adatokat. Illetve megrendelés esetén, a megrendelés részletei bekerülnek a HioPOS rendszerbe.
A rendszerhez integrált bankkártyás fizetés is tartozik, amely a kiszolgáló bankkártya kezelését segíti azzal, hogy bankkártyás fizetési típust kijelölve egyből kiküldi az összeget a bankkártya terminálra.
Rendszereink képesek a hazai előírásoknak megfelelően pénztárgépekkel és népszerű online számlázó rendszerekkel kommunikálni, ezzel megkönnyítve a kezelők életét, illetve felgyorsítani a bizonylat adását.
Kérdése van? Nem biztos benne, melyik a legmegfelelőbb modell vállalkozása számára?
Keressen minket és mi segítünk!
ANDROIDOS ÉRINTŐKÉPERNYŐ
15,6″-os érintőképernyő Androidos, könnyen kezelhető felülettel
Beépített 8GB HDD
Csatlakozási lehetőségek: 6 USB, 1 COM, 1 RJ11, 1 LAN, 1 RJ45, 1 Line Out, Micro SD
HIOPOS NYOMTATÓ
USB, ethernet (RJ45) és soros (RS-232) interfészek. Használható helyi nyomtatóként (USB / RS-232-en keresztül csatlakoztatva a POS-hoz), konyhai nyomtató (csatlakoztatva a vezetékes Ethernet hálózathoz), egy nyomtató több POS szoftverhez és mobil terminálhoz (HIORDER) csatlakoztatható Ethernet hálózathoz kábellel.
Nagy nyomtatási sebesség: 250 mm / másodperc.
Akusztikus riasztás többnyelvűen beprogramozott hangüzenetekkel.
Vizuális figyelmeztetés (elülső LED). 203 dpi felbontás.
A papír szélessége 80 mm.
Nyomtatási szélesség 72 mm.
A papír végérzékelője és a fedél hallható riasztással nyitva van. Fehér szín (opcionális fekete).
HIOPOS MÉRLEG
HioPOS szofverhez integrálható mérleg.
PPI egyenleg (ár-súly-összeg). Dupla kijelző. A “nullázással”és “tárázási funkcióval” és az alacsony töltöttség jelzője. RS232 kommunikáció. 220 V teljesítmény belső akkumulátorral.
Méretek: 284 x 320 x 120 mm.
Tálca: 274 x 213 mm.
CASHDRO 3
Az automata pénztár lehetővé teszi, hogy megfeledkezzünk a készpénz kezeléssel járó kockázatokról és feladatokról. A készülék zárt működésének köszönhetően:
Menedzsment számára könnyen átláthatóvá teszi a forgalmakat, fogyasztásokat teljeskörű statisztikáinak köszönhetően.
ANDROIDOS DUPLA ÉRINTŐKÉPERNYŐ
15,6″-os ÉS 13,3″-os dupla érintőképernyő Androidos, könnyen kezelhető felülettel
Beépített 8GB HDD
Csatlakozási lehetőségek: 6 USB, 1 COM, 1 RJ11, 1 LAN, 1 RJ45, 1 Line Out, Micro SD
BANKTECH PAYMENT TIP
Az automatizált készpénzes és elektronikus fizetési megoldásunk alkalmas arra, hogy összeköttetést
biztosítson a POS szoftverrel, bankkártya terminállal és automata kasszával.
CACHDRO 5
A CashDro 5 automata pénztár lehetővé teszi, hogy megfeledkezzünk a készpénz kezeléssel járó kockázatokról és feladatokról. A készülék zárt működésének köszönhetően:
A gép segítségével az eladó rövidebb idő alatt tudja elvégezni az ügyfélkiszolgálást, mellyel nem csak időt takarít meg, de a hatékonyságot is növeli!
KIOSZK 230
Talpon álló, bankkártyás és készpénzes interaktív megrendelő és fizettető terminál
A KIOSZK innovatív, vevőközpontú rendszerével csökkentheti üzleti kiadásait, növelheti profitját valamint vásárlói elégedettségét.
A testre szabható, modern grafikai felület segíti a vásárlókat a döntéshozatalban, illetve a terminál felhasználási területétől függően további lehetőségeket kínál fel vendégeinek, ezáltal is ösztönözve őket a vásárlás folytatására.
Cukrászda
Étterem
Gyorsétterem
Házhozszállítás
Hentes
Kávézó
Megoldások üzletek, kiskereskedelem részére
Pékség
Szórakozóhely
Vendéglátás
Logisztika
Ékszer - Zálog Üzlet - Pénzváltó
Pénzügy